Sunday 17 July 2016

КАК МИНА ПРЕГЛЕДЪТ НИ ПРИ ДОЦ. МАРИНОВА

Отново ходихме на преглед при Доц. Маринова. Попита ме от какво е бил обривът на детето и аз й отговорих от лекарството, което приех за хемороидите си - Daflon, който съдържа: титанов диоксид, червен железен оксид и жълт железен оксид. Тя този път удобри моята констатация. Дори поиска отново да види какво съдържа въпросното лекарство, но тогава не го бях взела със себе си. Тогава й обясних, че по време на бременността си имах недостиг на хемоглобин и понеже на пиех хапчетата с желязо (фолиева киселина) и се наложи на ми бие инжекции с Витамин B12. По време на бременността си, а и преди, и след това (просто не съм била диагностицирана) аз съм била и съм с анемия - липса на достатъчно количество хемоглобин в кръвта - липса на достатъчно брой червени кръвни клетки. Анемия се наблюдава при много жени по време на бременността им. И изразих моите опасения дали въпросните инжекции са навредили на детето ми, тъй като след като се роди то не проплака веднага, трябваше по механичен начин на възстановят дишането му и се роди в зелени води. Но трябва да спомена, че последните няколко месеца (един или два месеца) имах постоянна кашлица, придружена с изхрачвания. Според лекарите детето ми е получило вътрешно матерна инфекция. Доц. Маринова каза, че не е възможно да е причината витамин B12 и че то е получило инфекция. Каза, че не трябва да употребявам подобни лекарства от рода на Daflon-а. И каза, че след 2 месеца и половина от получаването на обрива отново да отида при нея и тогава щяла да определи план за ваксиниране и детето вече ще може да употребява и друг вид мляко. Отново спомена, че без ваксини детето ми няма да бъде прието в общинско детско заведение и колко много бежанци имало, които пренасяли болести. Но както вече споменах в предишен пост, моето дете не е за ваксиниране. Във ваксините се съдържат тежки метали, които ги използват като консервант. Но се страхувам да не би след ваксинация, детето да се влоши много. Доц. Маринова спомена, че отново трябва да спазвам диета през тези 2 месеца и половина за да може организмът на детето ми да забрави послетствията от алергените. Но то продължава да проявява алергия, независимо че вече една година спазваме диета. А според Доц. Маринова алергията трябва да мине след 2 - 3 месеца прилагане на диета стриктно. Но при нас явно това не важи. И отново прояви алергия към тахана от сусам, който не съдържа нищо друго освен сусам. Но Доц. Маринова изтъкна, че може да съдържа и други съставки, който да отключват алергията. И момиченцето ми веднага се обрина първо около устата, след това, явно се е пипнала по тила и там получи малки пъпчици и зачервяване и тя започна да се чеши до обелване на кожата и кръв, и кожата започна да се възпалява и да се възпалява и да става груба.

А долу снимките са, когато е яла нещо друго алергенно:

Доц. Маринова ни даде препоръка ваксините да бъдат отложени за още 3 месеца. Така че Комисия за временно или трайно освобождаване от ваксини ни даде протокол за отлагане на ваксините за още 3 месеца.

No comments:

Post a Comment