Sunday 3 July 2016

КАКВО ПРИЧИНИХ НА ДЪЩЕРЯ СИ БЕЗ ДА ЖЕЛАЯ

Докато бях в Истанбул бях приела по спешност 4 таблети от лекарството daflon 500 mg., което ми казаха, че е на природна основа и че много помага за мое заболяване, болката от което се засилваше. Това лекарстви съдържа в минилно количество (поне така ми казаха) titan dioxide, red iron oxide and yellow iron oxide, които ги използват за консервант за да се увеличи трайността на съставките. Преди да взема лекарството много се притеснявах да не повлияе зле на детето ми, но бях заплашена от операция и аз реших спешно да го приема. За два дена бях приела лекарството и като все още кърмя дъщеря си, реакцията върху нея беше мигновена.  Веднага памперс зоната стана червена и се обрина. Тук снимките, които съм постнала са правени на втория, третия ден от приема и зачервяването беше изчезнало. Започна да се чеши по ръцете, краката, въобще навсякъде. И започна да се дере до кръв. Ето и снимките:




Бях забелязала, че кърмата ми се увеличава от лекарството. Уверяваха ме, че лекаарството много помага за моето заболяване и, че в концентриран вид съдържа определена билка, което способства за по-бързото оздравяване, отколкото да приготвяам билката на чай. Така че се съгласих, като дори бях намалила количеството за да видя при евентуална реакция от страна на детето ми да спра лекарството. Спрях веднага лекарството след втория ден, когато видях че детето ми се изприщва и че това се дължи на лекарството.  
В последствие отидох при нейната лекарка Доц. Д-р Маринова и тя каза, че няма проблем да приемам това лекарство, нямало да влияе зле на детето. Но аз не й вярвам, тъй като детето ми се изприщи и постоянно се чешеше до кръв. Дори поиска да започнем ваксинирането, като каза до месец да я види и да прецени дали да състави план за ваксиниране. Каза, че държи да започне с ваксинирането на детето, тъй като нямало да бъде прието в детска градина. Но аз не желая да причинявам страдание да детето ми, защото съм сигурна, че ваксините няма да й влияяет добре. Заради един документ не искам да осъкатя детето си. 

No comments:

Post a Comment