Sunday 6 March 2016

Споменах вече, че децата с атопичен дерматит се нуждаят от напълно естествени материи. Всяка неестествена материя, като полиестер и други, ги дразни и започват да реват. А има и майки, както съм аз самата, които също не понасят неестествени материи. Гащичките отвън са от 100% памук, отвътре са хавлиени (отново от 100% памук), а в средата имат полиетиленово фолио, който да не пропуска влагата. Преимущество е, че се регулират в кръста с велкро лепенки. Тези гащички са много евтин вариант. Използвам като подложка бархетна и тензухена пелена отвътре, сгънати по подходящ начин, така че да не издуват много. Чудесен избор са и бамбуковите подложки, но аз избрах бархета и тензуха, тъй като бързо съхнат. Но всяка от вас, сама може да прецени каква друга подложка да използва. Могат да послужат също така за отказване от памперс (както се предлагат), т.е. да се ползват без подложка. Но аз съм решила да ги използвам като горни гащички, като вътре слагам памучна подложка.  Според мен имат два недостатъка. Първият е, че с времето велкро лепенката се износва, но аз я смених с нова и сега съм много доволна. Вторият недостатък е, че не съхнат толкова бързо, както горните гащички от 100% полиестер, но така или иначе детенцето ми не може да понася неестествени материи, от които са направени повечето горни гащички. Така че аз за себе си съм направила добър избор. Аз от двумесечна възраст на бебенцето използвам XL размер, тъй като моето бебе върви едро и с велкро лепенката регулирам размера. Иначе размер XL за 12-15 килограмово детенце. Като задължително се взима по-голям размер, тъй като се слага подложка вътре.
Пелена за отказване от памперс

No comments:

Post a Comment