Sunday 6 March 2016

Бяхме на вторичен преглед при Доц. Д-р Маринова. Показах й кръвните изследвания и урина на дъщеря ми. Всичките показатели бяха добри. На предния преглед докторката счето за ненужно да се направи ехография на вътрешните органи. Казах й че има проблем с памперс зоната. Тя ме попита с какво я мажа след баня. Казах й с нищо. Само от време на време, когато видя, че се зачервява много, я мажа с гела, изцеден директно от листо от алое вера. Тя ми предписа Джин Джира алба два пъти дневно. Аз я попитах дали това е кортикостероид. Тя ми каза, че е забранено на деца да се изписват кортикостероиди. Каза, че в Университета учила студентите да не прилагат кортикостероиди, но въпреки това много лекари предписват именно това. Джин Джира не било и антибиотик. Но аз не възнамерявам засега да го купувам и не съм го проучвала, тъй като гелът от алое вера върши много добра работа, а и забелязвам, че зачервяването се появава, когато наруша диетата. Отбелязвам, че използваме в повечето случаи многократни памперси с подложки бархетни и тензухени пелени с горни гащички (с изключение, когато сме навън е с еднократни памперси), така че е малко верочтно да е от еднократните памперси. Попитах дали мога да консумирам мед (тъй като с една майка имахме дискусия относно меда) и бъз. За меда каза да не консумирам, а за бъз нямало проблем.

No comments:

Post a Comment