Sunday 6 March 2016

В първите три месеца от раждането на детенцето ми нямах никаква представа какво да правя, как да успокоя болката му от раздразнената кожа. Само знаех едно, че съм натровила детенцето си по време на бременността (а и сега вероятно продължавам да го тровя), като съм яла мръсна храна - такава, която продават в повечето хранителни магазини. Вероятно пилетата, които съм консумирала са били хранени и отглеждани с хормони, използвани са антибиотици и ваксини. А пилета, признавам си, наистина консумирах много, тъй като на работа често се предлагаше това. Тези пилета бяха страшно безвкусни, дори готвачката ги овкусяваше с някакъв сос, колкото да придобият вкуса на соса, бяха и много сухи на вкус. Но нали ни се полагаше безплатен обяд, аз си позволявах да ям. Но проблемът е в това, че засега няма как да отглеждаме сами плодове, зеленчуци, пилета. Така поне щяхме да ядем чиста храна, защото щеше да знаем с какво сме ги отглеждали. Не знам дали мога да се доверя на онлайн фермите, които предлагат био зеленчуци, плодове и домашни пилета, а и цените им са скъпи. Но като, че ли засега това е алтернативата. Знаех също, че детенцето ми дава знак, че ние в семейството ни не се храним с чисти храни и този знак ние трябва да разберем и да се поправим. Искам да спомена, че това ми беше второ детенце, с първото никога не съм имала подобни проблеми, а то се беше родило преди 5 години.А и никой в семейството нямаше алергия, особено към храна.

No comments:

Post a Comment